środa, 8 kwietnia 2015

Pomagamy.....

Nie traktuję bloga jak tablicy reklamowej, ale prośba jednej z czytelniczek wydała mi się naprawdę warta publikacji...


Jednak głównym powodem, dla którego do Pani piszę jest mała prośba: Czy jest możliwość żeby umieściła Pani na Blogu informację o prośbie z Fundacji For Animals? Chodzi o przekazanie 1% na jej rzecz. Wiem, że zwierzęta nie są tematyką Pani Bloga, ale jestem przekonana, że wielu czytelników ma zwierzaki i nie są obojętni, może ktoś z nich mógłby pomóc... Fundacja chce przeznaczyć pozyskany procent na leczenie, operacje i karmę dla psów i kotów.

Tutaj podaję link do Fundacji, gdzie są wszystkie informacje potrzebne do przekazania procentu: http://www.foranimals.org.pl/?mode=articles&cmd=pokaz%2C9 w tym nr KRS. 

Sama jestem wielką psiarą, stąd ta publikacja. Więc,  jeśli nie macie pomysłu komu przekazać swój 1% podatku, może to będzie dobra alternatywa.....


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie ma niewlasciwych miejsc na tego typu prosby. Pomaganie zawsze jest classy.
Swoja droga dziwi mnie, ze nie wszyscy oddaja 1% podatku na rzecz jakiejkolwiek organizacji. To sa pieniadze, ktore i tak juz nam odciagnieto z pensji, maja trafic do skarbu panstwa, a my mamy mozliwosc zdecydowac o przeznaczeniu 1% (!) Czemu tego nie robic?!
Pozdrawiam wiosennie.
P.S. Sliczny piesek :-)

Renata pisze...

Popieram akcję.Swój procent oddaję Centaurusowi. Ucałowania dla pieska, wygląda jak mój śp. Atos - jest cudny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...